Nowoczesny podręcznik do języka polskiego dla szkół

Polska jest niezwykle bogatym kulturowo krajem. Każdy regon państwa zawiera swoją historię, stroje ludowe, a nawet gwarę, przykładem jest Śląsk lub Kaszuby. Podręcznik do języka polskiego “Oblicza epok 1.1” został opracowany przez specjalistów współpracujących z WSiP i wprowadza uczniów w zagadnienia związane z trzema działami: Biblią w kulturze i literaturze, literaturze antycznej oraz średniowieczu.

Wydawnictwo podręczników dla placówek edukacyjnych

Tysiące tytułów pomocy naukowych znajdują się na koncie wydawnictwa WSiP i każdego roku publikowane są kolejne. Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne tworzą oraz udostępniają platformy internetowe, a także materiały multimedialne do nauki w szkole oraz w domu. WSiP prowadzi również Klub Nauczyciela, gdzie każdy pedagog znajdzie dla siebie potrzebne materiały, aby prowadzić ciekawej kreatywne zajęcia dla uczniów.

Warto zaznaczyć, że nauka w szkołach nie może być tylko skupiona na monotonnym czytaniu tekstów i pochłanianiu wiedzy. Zajęcia prowadzone przez nauczycieli powinny być zróżnicowane, podczas okresu wiosenno-letniego warto zabrać uczniów na wycieczkę do lasu, aby poznawali otaczającą ich przyrodę, a podczas zimy można zachęcić młodzież do wspólnej podróży w góry. Podczas wycieczek uczniowie poznają kulturę Polski, poznają jej geografię oraz historię.

Język polski w nowoczesnym wydaniu

Specjaliści współpracujący z wydawnictwem WSiP dołożyli wszelkich starań aby podręcznik do języka polskiego był czytelny oraz ciekawy w odbiorze, a zawarta w nim wiedza łatwa do zapamiętania. Przykładem takiej książki jest:

– “Oblicza epok 1.1” opracowany przez Adama Kalbarczyka, Dariusza Trześniowskiego oraz Dariusza Chemperka.

Zakres podstawowy i rozszerzony podręcznika uczy analizy tekstów i umiejętności interpretacyjnych. Autorzy książki zadbali o to, aby treść była ułożona w porządku chronologicznym tak, aby epoki następowały po sobie w porządku historyczno-literackim. W podręczniku znajdziemy również wiele odniesień do kontekstów politycznych kulturalnych i społecznych po to, aby pokazać uczniom aktualność nabywanej wiedzy.